O nas

PORTAL Event powstała w 1998 roku i od początku istnienia pracuje na wizerunek marki godnej zaufania ukierunkowanej na jakość i profesjonalizm. Firmę tworzy zespół ludzi kreatywnych o dużym doświadczeniu. Źródłem natchnienia dla naszej pracy są założenia marketingowe.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów od kilku lat zajmujemy się kompleksową organizacją eventów poza granicami kraju np. w Indonezji głownie na Balii oraz eventów żeglarskich w różnych zakątkach świata.

Nasz zespół składa się z oddanych swojej pracy profesjonalistów, dbających o poprawny przebieg wszystkich etapów przedsięwzięcia. Tworząc nowatorskie scenariusze nie tylko wychodzimy naprzeciw konkurencji, ale także staramy się dostosować do możliwości budżetowych klientów.

Poza wspomnianymi już eventami w ofercie naszej znajdą Państwo miedzy innymi kompleksową obsługę i organizację targów z prezentacją produktów jak i konferencje, sympozja, szkolenia oraz kongresy. Nasi graficy i architekci zaprojektują Państwu i zagospodarują każdą przestrzeń wystawienniczą, a współpracujący z nami podwykonawcy zapewnią pełną i profesjonalną obsługę zarówno pod względem oprawy multimedialnej jak i cateringu.

Powierzone nam zadanie to pewność osiągnięcia zakładanego efektu. Dbałość o każdy szczegół to nasza specjalność.